16.09.11

У меня есть лучшая подруга с которой я дружу больше 10 лет!  И подруга с которой я меньше года.  Самое смешное что последней я доверяю намного больше чем первой.

Менің 10 жыл дос болған ең жақын құрбым бар! Және де « жылдан аз араласқан дос құрбым бар. Қызығы мен 10 жыл дос болған құрбыма қарағанда екінші құрбыма көбірек сенемін.

I have a best friend that I’ve known for over 10 years!  Also a friend I’ve known less than a year.  What’s funny is that I trust the second much more than the first.

Я ненавижу когда мой папа и все мужчины и женщины мира пьют спиртное! 😦

Менің әкемнің және де әлемдегі барлық ерлер мен әйелдердің арақ ішкенін жеккөремін! 😦

I can’t stand when my daddy and all men and women of the world drink alcohol! 😦

Мама!!!  Я не знаю как сказать тебе то, что мне подстригли кончики волос когда я пошла в парикмахерскую за прической. Я думаю ты очень рассердишься!

Ана!!! Шашымды сәндеуге барғанда шашымның ұштарын қиып тастағаны туралы саған айталмай жүрмін. Менің ойымша сен ренжисің!

Mom!!!  I don’t know how to tell to you that the tips of my hair were cut when I went to a hairdressing salon to get styled.  I think you will be very angry!

Мы собераемся летать… Не останавливай нас!!! Хорошо??!

Біз ұшайын деп жатырмыз… Бізді тоқтатпа!!! Жарайды ма??!

We are going to fly… Don’t prevent us!!!  Ok??!…

Comments are closed.