02.09.11

Когда мне было 12 лет, я и 2-е моих друзей поцеловались. Это был мой 1-ый поцелуй. Я написала об этом в моем дневнике. Но мой старший брат нашел и прочитал это.  Он смеялся надо мной и подшучивал – мне было так стыдно. Теперь я боюсь писать в своем дневнике.

Мен 12-де болғанымда, мен және менің 2 досым сүйіскенбіз. Бұл менің алғаш сүйісуім болған.  Мен ол туралы күнделігіме жаздым. Бірақ үлкен ағам ол күнделікті тауып алған.  Ол мені мазақ қылып, күлкіге шығарды – ұялғанымнан жерге кіріп кете жаздағанбын.  Қазір мен күнделігіме жазуға қорғамын.

When I was 12 years old me and 2 of my friends kissed.  It was my 1st kiss.  I wrote about it in my diary.  But my older brother found it and read it.   He laughed at me and joked about it – I was so ashamed.  Now I’m afraid to write in my diary.

_

Я мечтаю о том, чтобы я была из 18го века…

Мен 18-ші ғасырдан келген адам болуды армандаймын…

I dream of being from the 18th century…

_

Я наношу макияж каждый день и боюсь, что кто-нибудь увидет меня без него.

Мен күнде боянамын және де біреу мені боянбаған кезде көріп қояды деп қорқамын.

I wear make-up every day and I’m afraid that somebody looks at me without it.

_

Я фурри – Также я люблю змей

Мен фьюрримін – Және мен жыландарды жақсы көремін

I am a furry – Also I love snakes

Comments are closed.