22.07.11

Мне часто нравятся люди только, потому что они хорошо выглядят.

Маған адамдар кейде тек қана сыртқы келбеттері жаксы болғасын ұнайды.

I often like people just because they look good.

_

Мой пароль на телефон – мой домашний адрес🙂

Менің телефон парольм – ол менің мекенжайым🙂

My telephone password is my home address🙂

_

Я чувствую что я вне стандартов этого общества – накрыть себя и спрятаться навсегда – Я чувствую себя смущенным😦

Мен бұл қоғамның қалыпына сәйкес келмейтінің білемің – сондықтан өзімді жауып немесе тығып тастағым келеді.  Мен өзімді ынғайсыз сезінемің😦

I feel I’m off this society’s standards – I want to cover myself and hide forever – I feel fucking embarassed😦

_

Я буду любить только своих детей

Мен тек өз балаларымды жақсы көретінімді білемін

I will love only my children

Comments are closed.