25.02.11

Если вы новенький на этом сайте или просто не заметили, Открытки с секретом Казахстан обновляет регулярно расписание. Проверяйте каждые две недели, по Пятницам  новые письма! Мы получили письма из г.Чимкент, Костанай, Петропавловск, Караганды и также из других малых городов и поселков.  На этой неделе мы едем в Павлодар для презентации этого проекта для молодежи. Посмотрите на странице “Учавствуйте!” и найдите как вы можете посодействовать!

Егер сіз сайтты білмесеңіз не байқамасаңыз, Құпиялы ашық хаттар Казахстан өзінің күнделікті кестесін жаңартуда. Әр екі апта сайын, Жұмада жаңа хаттарды тексеріңіз! Бізге хаттар Шымкент, Қостанай, Петропавловск және Қарағанды қалаларынан, сонымен қатар басқа да кіші қалалар мен ауылдардан келіп жатыр.  Осы аптада біз Павлодар қаласына барып осы жобаны жастарға ұсынамыз. “Қатысыңыз!” парағын тауып қалай бізге қосылуыңызға болатынын көріңіз!

In case you are new to the site or simply haven’t noticed, Post Secret Kazakhstan is updating on a regular schedule.  Check back every two weeks, on Fridays, for new postcards!  So far, we’ve received postcards from Shymkent, Kostanay, Petropavlovsk, Karaganda, and many smaller cities and villages.  This weekend we will be making a trip to Pavlodar to present this project to youth there.  See our “Get Involved!” page to find how you can contribute!

____________________

У меня есть секрет.  Я хочу быть ЗНАМЕНИТОЙ, хочу петь на сцене, но у меня совершенно не поставлен голос!

Eще я хочу встречеться с инопланетными сущецтвами и узнать от них о древних цивилизациях планеты земля.

И слава  – НЛО – Мир

———-

Менің бір құпиям бар. Мен ӘЙГІЛІ болғым келеді, сахнада өлең айтқым келеді, бірақ менде мүлде вокалды дауыс жоқ

Сонымен қатар, менің басқа әлемнің тіршіліктерімен кездескім келеді, олардан жер ананың ежелгі мәдениеті туралы білгім келеді

Жасасын- АҰО- Бейбітшілік

———-

I have a secret.  I want to be FAMOUS, I want to sing on a stage, but I have absolutely no vocal training!

I also want to meet with aliens and learn from them about ancient civilizations from mother Earth.

Glory – UFO – Peace

Я незнаю своего папу, но очень бы хотелось его увидеть и задать ему множество вопросов.  Я мечтаю жить и учится в г. Москве, но я думаю что меня не поймут и не поддержат.  Это мое стремление, но сейчас я хочу очень эту мечту осуществить и приложить для этого мах. моих усилий.

Мен өз әкемді білмеймін, бірақ оны көріп көп сұрақтар қойғым келеді. Мен Мәскеуде тұрып, оқығым келеді, бірақ мені түсінбейді, қолдамайды деп қорқамын. Бұл менің ұмтылысым, бірақ қазір бұл арманымды жүзеге асыру үшін мен бар күш-жігерімді салуым керек.

I don’t know my father, but would very much like to see him and ask him a lot of questions.  My dream is to live and study in Moscow, but I think people here won’t understand or support me. This my aspiration, and now I want very much to carry out this dream and pursue this purpose with all of my effort.

Я боюсь темноты и страшное филмы.

Мен қорқынышты фильмдер мен қараңғыдан қорқамын.

I’m afraid of the dark and scary movies.

Я рада, потому что ты сломала телефон!!!  Ха-ха-ха🙂

Мен қуаныштымын, себебі сен ұялы телефоныңды сындырып алдың!!! Ха-ха-ха🙂

I’m happy that you broke your telephone!!!  Ha-ha-ha🙂

Comments are closed.