28.1.11

Мне немножко ПРИЯТНО, когда ты РЕВНУЕШЬ

Сен қызғанған кезде, мен өзімді аздап болса да ЖАҚСЫ сезінемін

It’s a little bit PLEASANT, when you’re JEALOUS

Однажды я увидел, как один человек совершает грешный поступок, но не остановил его.

«Эх… Что ж я не остановил его?!»

«Ура, я украл!»

Бір күні мен бір адамның жаман іс істеп жатқанын көрдім, бірақ оны тоқтатпадым.

«Түһ… Неге оны тоқтатпадым екен?!»

«Алақай, мен ұрладым!»

Once I saw someone commit a crime, but didn’t stop it.

«Eh … Why didn’t I stop him?!»

«Hooray, I stole!»

Трудно быть известным как бессердечный человек …, Но … в то же самое время, это классно, потому что никто не знает то, что происходит внутри Вас, … ☺ Именно поэтому невозмутимость делает меня более сильным, более мудрым и педантичным – хи-хи! P.S. Спасибо, ПАПА

Жүрексіз адам бола тұрып танымал болу өте қиын… Бірақ, бір жағынан жақсы да, ешкім сенің ішкі дүниеңде не болып жатқанын білмейді… J Сондықтан бетсіз болу маған күш береді, ақылды әрі қатал етеді – хехе! P.S. Рахмет, ПАПА

It is hard to be known as a heartless person… But… at the same time it is cool, because nobody knows what’s happening inside of you… J  That is why being imperturbable makes me stronger, wiser and pedantic – hehe!  P.S. Thanks, DAD

Я – Лицемерка!

Мен – Өтірікшімін!

I’m a hypocrite!

Comments are closed.