14.01.11

Я играю со своей едой

Мен өз асыммен  ойнаймын

I play with my food

5 лет назад человек, которого я любила сделал мне предложение, но я откозалась!!!  А сейчас очень жалею об этом… 2 месяца тому назад, я сама сделала первый шаг навстречу ему, но он отказался со мною общаться, даже создал себе новый сайт.  В данный момент мне очень плохо… И я боюсь того, что я больше так никого не смогу полюбить…

5 жыл бұрын менің сүйікті адамым маған үйленуге ұсыныз жасады, біраіқ мен бетін қайтардым. Қазір өте өкінемін… Екі ай бұрын мен өзім кездесуге бірінші қадам жасадым, бірақ ол менімен қатынасуға ынта бiлдiрмедi. Қазір мен өте киналып, жүрегім ауырып отырмын. Енді ешкімді ешқашан сүйе алмайтынымынан қорықамын…

5 years ago a man, whom I loved, proposed marriage, but I said no!!!  Now I regret this…. 2 months ago I made a first step toward him, but he refused to deal with me, he even created a new webpage.  At the moment I feel very bad… And I’m afraid that I will never love anyone so much again…

“прошу!  иначе не получите вод. права!!”
“а можно без осмотра?  можно просто купить справочку?”
__________
” Өтінемін! Әйтпесе жүргiзушi  құжатынызды алалмайсыз! !”” тексерусiз мүмкiн бе? Анықтаманы жай ғана сатып алуға болады ма?”

__________

“I insist! Otherwise you won’t receive your driver’s license!!”

“Is it possible without a gynecological examination?  Can I just buy my license?”

Я ненавижу свой гардероб … почему, почему, почему я не могу быть женственной?

Мен өз гардеробымды жек көремін…. неліктен мен нәзiгiрек бола алмаймын?

I hate my wardrobe… why why why can’t I be girly?

Comments are closed.